Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Bèlgica es planteja modificar el pla de vacunació
Bèlgica i Luxemburg comencen aquest dilluns a vacunar contra la COVID-19 i se sumen als països europeus que ja iniciaren l’ofensiva contra el virus aquest cap de setmana. Entre d’altres, Itàlia, Xipre o Lituània, que és el país amb més incidència, ja administren el vaccí al seu personal sanitari. També a gent gran i científics.
Així mateix, Rússia, quart país amb més contagis i amb la meitatde la població que rebutja rebre l’antídot, autoritza la vacunació a persones majors de 60 anys. Fins ara, només s’injectava a persones d’entre 16 i 60 anys.
Al seu torn, els Països Baixos esperaran a enviar les notificacions per vacunar-se el pròxim 4 de gener i Bèlgica es planteja modificar el pla de vacunació per mor de la nova soca.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús