Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La Comissió Europea dona un termini de dos mesos per poder revisar el pla de les Illes i d'altres 5 comunitats
La Unió Europea (UE) sancionarà el govern espanyol si en un termini de dos mesos no revisa el pla de gestió de residus de les Balears i d’altres 5 comunitats.
A les Illes, fonts de la Conselleria de Medi Ambient i del Consell de Mallorca reconeixen que no es complirà amb el termini imposat per la Comissió Europea. Els consells insulars han d’elaborar encara un pla de gestió propi. Això, sumat a la Llei de residus autonòmica que no s’aprovarà a finals d’any, ha de servir per adaptar-se a la normativa europea.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui