Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El foc ha començat en una cinta transportadora de passatgers i, una vegada sufocat, els Bombers han ventilat la zona per expulsar el fum del recinte aeroportuari
Imatge d'arxiu.
108Els Bombers han evacuat part de la terminal d’arribades de l’aeroport de Palma per un incendi que ha començat en una cinta transportadora de passatgers. Segons ha informat Aena, els passatgers han estat desviats cap a una altra sortida, de la rampa sud a la nord, de les 14.30 hores fins a les 16.00 hores, quan s’ha recuperat la normalitat a la terminal.
El foc s’ha declarat devers les 14.00 hores. La quantitat de fum que ha generat el motor d’una de les cintes mecàniques que s’ha sobreescalfat ha causat alarma i, per aquest motiu, s’ha evacuat la terminal.
Fins allà, a més dels Bombers, s’han desplaçat agents de la Guàrdia Civil per ajudar els equips d’extinció en les tasques de desviament dels passatgers. Una vegada sufocat l’incendi, els Bombers de l’Aeroport han ventilat la zona per expulsar el fum del recinte aeroportuari.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals