Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Segons els bombers, l'incendi, extingit a les tres de la matinada d'aquest dilluns, s'ha originat en els electrodomèstics de la cuina. Tots els veïnats de l'edifici han resultat il·lesos
107
La Guàrdia Civil ha evacuat, la matinada d’aquest dilluns, dues famílies, entre elles, diversos menors, atrapats per un incendi originat en un habitatge de la urbanització sa Torre, ubicada a Llucmajor. Segons ha informat la Guàrdia Civil, en rebre l’alerta per l’incendi, diversos agents es van desplaçar al lloc dels fets, on observaren que el fum provenia del primer pis d’un edifici de diverses plantes i que, en una finestra del pis afectat, hi guaitaven una dona d’uns 60 anys i una nina petita.
Ambdues demanaven ajuda perquè no podien sortir de casa, a causa de les flames i la fumera; els guàrdies civils, amb ajuda d’una escala, van aconseguir evacuar-les il·leses. Així mateix, es va procedir a l’evacuació de la resta d’habitatges de l’edifici. A continuació, els agents s’adonaren que al pis de davant hi havia quatre persones d’una família, un matrimoni i dos menors, que també es trobaven a la terrassa envoltats i atrapats pel fum. Amb la mateixa escala, els guàrdies civils els van anar baixant un a un.
L’incendi, segons van informar els bombers, es va produir en els electrodomèstics de la cuina i es va donar per extingit a les 03.00 hores. Va causar danys a la casa en la qual es va produir. Afortunadament, la ràpida actuació de la Guàrdia Civil va evitar que els veïns resultessin ferits per cremades o inhalació de fum.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals