El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El seu estat no era greu i va ser traslladat a un centre hospitalari
La Guàrdia Civil va haver de rescatar ahir diumenge un home de 52 anys que va llenegar a l’entrada de la cova de Sant Antoni en el castell d’Alaró durant la celebració del pancaritat. Devers les 16.30 hores de l’horabaixa l’afectat era auxiliat per l’helicòpter de la Guàrdia Civil. L’home s’havia lesionat una cama i el maluc. El seu estat no era greu però va ser traslladat a un centre hospitalari.
També, la Guàrdia Civil va haver de rescatar dissabte al matí una dona. Es va rebre l’avís d’una dona accidentada a Cala Sant Vicent, a Pollença. La dona no podia continuar l’activitat pels seus propis mitjans després d’haver patit una lesió en un turmell. Agents del Grup Especial de Rescat i Intervenció en Muntanya de la Guàrdia Civil a bord de l’helicòpter es van dirigir al lloc i després de localitzar l’excursionista, una espanyola de 64 anys d’edat, li van immobilitzar la cama ferida i la van traslladar a l’Hospital de Son Espases.
La Guàrdia Civil ha cridat l’atenció sobre el fet que tots dos accidents es van produir per la sobreestimació de les possibilitats i la falta d’atenció dels excursionistes. En tots dos casos van col·laborar amb la Guàrdia Civil efectius de Bombers i Protecció Civil.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits