Evoluciona favorablement el ferit crític a l’incendi del pis del centre d’Eivissa
Fonts hospitalàries han confirmat que aquest divendres sortirà de la Unitat de Cures Intensives (UCI) per passar a planta, on continuarà la recuperació
L’home de 52 anys que aquest dijous va resultar ferit en estat crític per inhalació de fum a conseqüència de l’incendi declarat en un pis del centre d’Eivissa evoluciona favorablement. Fonts hospitalàries han confirmat que aquest divendres sortirà de la Unitat de Cures Intensives (UCI) per passar a planta, on continuarà la recuperació.
En un primer moment, després de l’incendi, es va informar que no hi havia persones ferides. No obstant això, unes hores més tard, l’Àrea de Salut de les Pitiüses va comunicar l’ingrés d’aquest home, que havia patit una intoxicació greu per fum i havia estat traslladat a l’hospital en estat crític.
Els serveis d’emergència es varen desplaçar ràpidament fins a l’immoble afectat per sufocar les flames i ventilar l’edifici. Les circumstàncies en què es va originar el foc encara s’investiguen.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui