Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Galícia continua sent una de les comunitats autònomes més castigades pel foc
Els incendis actius a la península evolucionen de manera favorable gràcies a la millora de les condicions meteorològiques. Galícia continua sent una de les comunitats autònomes més castigades pel foc. Avui, però, han frenat l’avanç de l’incendi que afecta les parròquies de Vilamor i de Saa, el qual ha calcinat 10.000 les hectàrees.
Així mateix, a Aragó, l’incendi d’Ateca ha entrat en fase d’estabilització i s’ha acotat el perímetre de 14 mil hectàrees. Tot i això, continuen en alerta.I és que temen nous repunts causats per les altes temperatures.
Les perspectives també són bones a Castella i Lleó. Que preocupin, hi ha tres focs actius a Lleó i un a Cebreros. Els efectius han estabilitzat l’incendi d’El Hoyo de Pinares. Així que els veïnats de la localitat poden tornar a casa.
Davant aquesta onada de focs, el Govern central s’ha compromès a dur al Congrés l’Estatut Bàsic de Bombers Forestals per millorar les seves condicions laborals.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins