Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Galícia continua sent una de les comunitats autònomes més castigades pel foc
Els incendis actius a la península evolucionen de manera favorable gràcies a la millora de les condicions meteorològiques. Galícia continua sent una de les comunitats autònomes més castigades pel foc. Avui, però, han frenat l’avanç de l’incendi que afecta les parròquies de Vilamor i de Saa, el qual ha calcinat 10.000 les hectàrees.
Així mateix, a Aragó, l’incendi d’Ateca ha entrat en fase d’estabilització i s’ha acotat el perímetre de 14 mil hectàrees. Tot i això, continuen en alerta.I és que temen nous repunts causats per les altes temperatures.
Les perspectives també són bones a Castella i Lleó. Que preocupin, hi ha tres focs actius a Lleó i un a Cebreros. Els efectius han estabilitzat l’incendi d’El Hoyo de Pinares. Així que els veïnats de la localitat poden tornar a casa.
Davant aquesta onada de focs, el Govern central s’ha compromès a dur al Congrés l’Estatut Bàsic de Bombers Forestals per millorar les seves condicions laborals.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €