Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La campanya d'enguany als Closos de Can Gaià en deixa la segona naveta al descobert
Encapçalats per una direcció tècnica, un grup d’estudiants i voluntaris desafia la calor per treure a la llum les estructures que conformen els Closos de Can Gaià, un poblat de navetes situat a Portocolom que pertany a l’edat del bronze. Unes tasques que fa tots els mesos de juliol i agost de manera ininterrompuda des de fa 27 anys.
Tot i que originàriament es creu que era més gros, s’hi han pogut documentar cinc navetes, estructures de pedra que servien d’habitatge per a grups familiars de fins a una dotzena de persones. Les troballes permeten reconstruir el dia a dia d’aquests antics pobladors. S’hi han trobat ossos d’animal que indiquen el tipus d’alimentació (menjaven cabra, ovella, vaca…), però també els feien servir com a material per elaborar eines com punxons i botons.
Javier Ribas, codirector d’excavacions dels Closos de Can Gaià, reivindica l’assoliment de la figura de Parc Arqueològic: “Això ens permetria fer un bot de qualitat pel que fa a la difusió i divulgació d’aquest jaciment”. El projecte preveu la creació d’un centre de visitants a Portocolom i la reconstrucció d’una naveta al costat del jaciment.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca