Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Els empresaris preveuen que enguany el turisme continuarà marcat per la covid
El president d'Exceltur, Gabriel Escarrer, aquest dimarts en el XI Fòrum de Lideratge Turístic celebrat a Madrid. / EFE
147Els empresaris d’Exceltur asseguren que els projectes finançats amb el primer tram dels fons Next Generation de la Unió Europea, per valor de 615 milions d’euros, són menors i tenen poca capacitat transformadora.
“He de manifestar la profunda decepció per aquest repartiment realitzat per meres quotes territorials i sense consens empresarial previ”, ha manifestat Gabriel Escarrer, president de la patronal Exceltur, aquest dimarts en el XI Fòrum de Lideratge Turístic celebrat a Madrid, on aquest dimecres arrenca Fitur.
De cara a enguany i al 2023, Exceltur demana que els fons europeus serveixin per finançar el gran pla de transformació del sector turístic centrat en les zones madures de tot Espanya, i que el lobby reclama des de fa un any. A aquesta petició s’hi ha sumat el president del Partit Popular, Pablo Casado.
Els empresaris preveuen que el turisme enguany continuarà marcat per la covid. Les mesures sanitàries i la flexibilitat davant canvis i cancel·lacions seran fonamentals.
“Les quarantenes també maten. No persones, però sí empreses sobretot en el nostre sector turístic: maten feines i somnis”, ha explicat Escarrer.
Segons Meliá Hotels, on Escarrer és el màxim executiu, els viatges seran preferentment estatals o de radi curt, com a mínim, fins al juny. També creix el segment de més qualitat i augmenta la tendència a viatges més respectuosos amb el medi ambient.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències