Francina Armengol demana una presa de decisions ràpida
La petició del sector del turisme balear és clara: “allargar els ERTO fins al juny de 2021″. Una demanda que el president d’Exceltur, Gabriel Escarrer, ha traslladat un dia abans que se celebri la Taula Estatal de Diàleg Social, aquí a Palma, on precisament es negociarà aquesta qüestió. També ha demanat més flexibilitat a l’hora de poder entrar i sortir dels expedients de regulació temporal d’ocupació. En la mateixa línia s’ha posicionat Francina Armengol, protecció dels fixos discontinus, i també una presa de decisions ràpida.
Exceltur quantifica que el sector turístic tindrà unes pèrdues al voltant de 98 mil milions d’euros respecte de l’any anterior. Sens dubte, el més afectat per la pandèmia de la COVID-19. Així dons, i en la línia del que ja ha avançat avui matí en una entrevista a IB3 ràdio. El parer de la ministra de treball és que els ERTO han arribat per quedar i també, és partidària que siguin al màxim de la bonificació.
Díaz, però, no vol parlar de dates. I trasllada que tot dependrà de com avanci la situació de la pandèmia.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici