Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Asseguren que sense ajudes directes hi haurà milers de fallides d'empreses turístiques
El 2020 en turisme ha significat a Espanya un retrocés de 25 anys. Així resumeix Exceltur l’any de la pandèmia i de la fallida històrica del sector turístic. En doblers, una caiguda de 106 mil milions d’euros d’activitat amb 728 mil treballadors del sector sense poder fer feina.
La previsió per a aquest 2021 és de màxima incertesa. Essent optimistes, confien a poder recuperar uns 48 mil milions d’euros d’activitat respecte a l’any passat, però així i tot seria un 37 per cent inferior del 2019.
Ara bé, perquè això sigui possible exigeixen accelerar al màxim el ritme de vacunació, extensió dels ERTOS fins a finals d’any, i un pla de rescat amb ajudes directes a fons perdut per valor de 5.300 milions d’euros per evitar milers de fallides. Estaria principalment destinat a pimes per pagar fins al 80 per cent de les seves despeses durant els pròxims 6 mesos.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre