Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Suspesa 'in extremis' la reunió de seguiment dels Acords pel Canvi prevista a primera hora
122
Suspesa ‘in extremis’ la reunió de seguiment dels acords pel canvi prevista a primera hora d’aquest dimecres. El viatge pagat per una empresa privada a Punta Cana del conseller de Turisme i vicepresident del Govern, Biel Barceló, en el punt de mira. El futur del conseller es decideix aquest dimarts a porta tancada a la seu de MÉS.
“[El viatge] era privat. No m’esperava que tengués aquesta repercussió”, ha dit Barceló, acompanyat de la presidenta de les Illes Balears, Francina Armengol, a la Conferència de presidentes i presidents que té lloc aquest dimecres matí a la finca pública de Raixa, a Bunyola.
En una entrevista a la Cadena SER Mallorca (minut 9:12), la consellera de Serveis Socials, Fina Santiago, va explicar aquest dimarts que desconeixia el viatge de Barceló: “No sabia que havia anat. Ho he sabut aquest matí”. La consellera, amb tot, va criticar el líder del seu partit per haver acceptat un viatge pagat per una empresa privada “per molta il·lusió que et faci”. “Biel Barceló té tota la meva confiança però crec que quan tens un càrrec públic aquest tipus de regals no es poden acceptar”, va dir Santiago.
Per la seva part, MÉS per Menorca considera un “error” el viatge de Barceló. Els seus companys de partit entenen que el conseller hauria de ser més escrupolós amb el càrrec públic que ocupa. MÉS per Menorca considera un ‘error’ el viatge de Barceló a Punta Cana
Fina Santiago: “Confio amb Biel Barceló, però no pot acceptar aquest tipus de regals”
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general