Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Els turistes començaren a arribar el mes de maig i esperen que almenys s'allargui fins a l'octubre
No hi ha dubte, a Cala de Bou la temporada turística és bona o molt bona per als comerciants. Per a alguns, millor que abans de la pandèmia. Altres, que acaben d’arribar a la zona, s’han sorprès amb el nombre elevat de clients.
Alguns lamenten que el tipus de client de Cala de Bou sigui de menys poder adquisitiu que en altres zones, i que per això hagin de vendre els seus productes una mica més econòmics. Hi ha empresaris que ja es donen per satisfets amb els seus comptes, i d’altres esperen que les bones caixes durin fins a finals d’octubre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet