Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Per la festa a la Plaça de Toros ja s'han esgotat el 80% de les 1.000 entrades disponibles
189
L’Ajuntament d’Inca ha facilitat dos llocs per celebrar el Dimecres Bo, ja que per mor de la Covid, la festa no es podrà celebrar als carrers de la capital des Raiguer. A més de la festa del Quarter General Luque, en la que les 1.500 entrades s’han exhaurit en 4 dies, un pub privat n’organitza una altra a la Plaça de Toros. Ja s’han esgotat el 80% de les 1.000 entrades disponibles.
Per aquestes festes l’Ajuntament ha contractat una empresa de seguretat perquè es compleixin totes les restriccions imposades. Hi haurà 15 treballadors a cada una. Hi haurà taules i cadires, s’haurà de portar mascareta en tot moment, excepte per beure o menjar, i no es podrà ballar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles