Aquest dimarts, primer de març, s’ha disputat la quarta edició de la Cursa que organitza “Feim Kilòmetres” d’IB3 al passeig del Portitxol, amb la col·laboració de Club Marathon Mallorca. El guanyador de la distància de 10 quilòmetres ha estat Diego Martínez amb 34 minuts i 39 segons. El segon classificat ha estat David Guerra i el tercer José Luis Hervás. La guanyadora d’aquesta distància ha estat Bel Calero, seguida d’Isabella Orellana.
Mentres tant, els guanyadors dels 5 quilòmetres han estat Llorenç Seguí i Asma Zammou. A més, també es disputen curses per als més petits amb distàncies de 500, 1000 i 2000 metres.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros