Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Enguany, com a novetat, es retransmet a diversos geriàtrics, centres de dia i clubs de jubilats de Menorca
Una resposta de públic important a la primera representació de l’òpera ‘I Puritani‘, de Bellini, al Teatre Principal. El teatre s’ha omplert i gairebé també el carrer de ses Moreres on, de manera gratuïta i com ja és habitual en els darrers anys, se n’ha pogut gaudir mitjançant una pantalla gegant.
La Fundació Menorquina de l’Òpera i els Amics de s’Òpera de Maó han apostat, en la 52a temporada d’Òpera pel drama amorós d”I Puritani’, darrera òpera de Vincenzo Bellini, estrenada el 1835.
Es tracta d’una òpera força complexa, que fa anys que preparen -s’havia d’estrenar durant la pandèmia i es va haver de reprogramar. Un repte, però, que ha motivat especialment un repartiment de primeríssim nivell amb Celso Albelo, Ruth Iniesta, Pancho Corujo i Simón Orfila, entre d’altres, i la direcció musical d’Oliver Díaz; acompanyats pel Cor dels Amics de s’Òpera de Maó i l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears.
‘I Puritani’ es torna a representar diumenge. A més, enguany, com a novetat, es retransmet a diversos geriàtrics, centres de dia i clubs de jubilats de Menorca.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703