Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La festa culinària, repartida arreu dels carrers de la Vila, va anar acompanyada per diferents actuacions musicals
19 bars i restaurants d’Andratx van oferir aquest dissabte les seves millors tapes, en la primera edició de la Festapa. Una jornada gastronòmica als carrers de la Vila, que va registrar una important assistència de gent amb ganes de menjar i passar-s’ho bé.
Des de tapes tradicionals com frit o llom amb col a d’altres més innovadores, com el pa bao i el ‘Pintxo Donosti’, van fer passar gust a tots els assistents, i també els restauradors, que varen poder gaudir d’una gran nit just abans d’arribar el fred.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície