Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Amb totes les places cobertes, l’esdeveniment ha ofert diversió a 450 persones de totes les edats aquest diumenge
Les piscines municipals de Son Moix a Palma han acollit aquest diumenge matí la primera jornada de les Festes Aquàtiques organitzada per l’Institut Municipal de l’Esport, dins el programa de Nadal de l’Ajuntament palmesà. L’IME ha ofert tres hores d’activitats gratuïtes a ciutadans de totes les edats, que han gaudit amb una proposta de jocs aquàtics consistent de tres línies de mòduls d’inflables, tobogans, espais per a l’equilibri, obstacles i cub de punteria, entre d’altres. A més, s’han realitzat activitats de caiac a la zona de salts.
Aquesta setena edició ha omplert totes les places i ha comptat amb la participació de 450 persones, que han assistit en tres torns amb reserva prèvia gràcies al reforç del dispositiu de socorristes i monitors que han garantit la seguretat dels participants.
La segona Festa Aquàtica es durà a terme el 8 de gener a la piscina municipal de Germans Escalas. Les inscripcions s’obriran en línia a partir de demà al web d’sportmaniacs.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo