Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Més de 700 persones han participat al sorteig de vals regal
La pandèmia ha canviat la nostra forma de consumir: el comerç en línia ha crescut de forma exponencial, especialment arran del confinament del mes de març. Un parany més en el difícil camí del comerç local, que lluita per fer-se un lloc a les plataformes digitals, però amb recursos limitats.
Amb aquesta idea va néixer el web ‘incapropdetu.com‘, desenvolupat per l’Àrea de Comerç de l’Ajuntament amb la col·laboració de les associacions comercials i empresarials del municipi. La iniciativa disposa de la participació de més de 30 establiments d’Inca, de qualsevol tipus, com restaurants, botigues de roba, carnisseries o òptiques. Des del mes de maig, que es va posar en marxa ‘incapropdetu’, ja ha rebut més de 9.000 visites.
Més de 700 persones s’han inscrit en el sorteig de vals de regal de 50 euros, que s’ha duit a terme durant la darrera campanya de Nadal, per tal de promocional el web. Un dels guanyadors ha decidit gastar-lo al restaurant Joan March.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús