L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Hi han participat més de 200 alumnes i ha involucrat famílies i clubs d'escacs d'arreu de l'illa
Balanç molt positiu del primer torneig escolar d’escacs per equips de Menorca, que s’ha celebrat aquest dilluns capvespre amb una gran participació… més i tot del que s’esperava. Hi han participat més de 200 alumnes de Primària de diferents escoles i ha involucrat famílies i clubs d’escacs d’arreu de l’illa.
Mentre els infants no perdien de vista els seus taulers ni els moviments dels seus contrincants, a l’hotel Princesa Playa de Cala en Bosc, arribaven els jugadors de la segona edició de l’Open Chess Menorca, que arrancarà aquest dimarts amb un nivell que, per segon any consecutiu, ha superat les expectatives. Entre els professionals que hi han viatjat, hi ha alguns dels millors jugadors del món.
Són 275 jugadors de 40 països diferents els que protagonitzaran a Menorca les jugades més brillants d’escacs de tot el món. Els de l’Índia o els Estats Units parteixen com a grans favorits. Jugaran nou rondes i s’aniran classificant per a la gran final que es disputarà diumenge.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues