El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
S'han repartit devers 1.000 racions i tot ha estat elaborat amb producte local
Formentera celebra la segona edició del concurs de frita de polp. Hi han participat 14 equips, 11 de Formentera i 3 venguts d’Eivissa, i cada equip ha fet unes 70 tapes de frita. En total, s’han repartit de manera gratuïta unes mil racions entre el nombrós públic assistent.
Tastar Formentera ha guanyat el primer premi, dotat amb 1.000 euros; Can Patata 2.0 ha guanyat el segon, dotat amb 500 euros, i Es Fumigats, el tercer premi, dotat amb 300 euros. Aquest concurs s’emmarca dins la campanya “Formentera, amb molt de gust” per fer valdre el producte local. Tot el polp cuinat ha estat comprat a les peixateries de l’illa. També hi ha hagut taules de tasts d’oli i vi de l’illa. I després del dinar la festa ha continuat amb concerts i la música del punxadiscos Pharma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits