Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
El públic ha gaudit aquesta horabaixa de la sortida del grup de caparrots S'Estol del Rei En Jaume i Els Vilatans de Guinyent acompanyats per la colla de Xeremiers de Lluny
537
Alcúdia s’ha omplert avui de gent encuriosida per les activitats programades en el marc de la Fira d’Alcúdia que enguany se celebra, després de dos anys de cancel·lacions per mor de la Covid. Així i tot, s’ha vetllat pel compliment de mesures de seguretat, com l’ús obligatori de la mascareta per als majors de sis anys.
Al matí s’han organitzat tota una sèrie d’activitats adreçades a infants i a joves i un taller de contaminació lumínica, i a l’horabaixa, el públic ha gaudit de la sortida del grup de caparrots S’Estol del Rei En Jaume i Els Vilatans de Guinyent acompanyats per la colla de Xeremiers de Lluny.
La Fira inclou també la presència de nombroses paradetes de gastronomia i de productes artesans i tallers de mestres artesans. La jornada clourà aquest dissabte vespre amb un concert a les 22h.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana