En el primer passi de 'The rise of Skywalker' es van esgotar les entrades
Ja són prop de 3.000 les persones que han passat per les sales de cinema de Maó a veure la nova pel·lícula de La Guerra de les Galàxies des que es va estrenar, el passat dia 19 de desembre. Però a Maó no només va tenir molt bona acollida la versió en castellà. El cinema va decidir projectar ‘The rise of Skywalker’ en versió original el passat 23 de desembre i varen fer ple. Se’n varen exhaurir totes les entrades.
La sala plena i ni un seient lliure va sorprendre la direcció del cinema que va decidir tornar-la a projectar. La gerència del multicinemes ha decidit emetre cada dilluns una estrena en versió original. La següent, dilluns de Reis amb Richard Jewel.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut