Hi varen concursar una quarantena de persones, entre elles les que participaren en el nou concurs de coques
Ciutadella ha acollit la represa d’un concurs que combina la gastronomia menorquina amb la solidaritat. A la plaça dels Pins, divendres capvespre, s’hi va celebrar la setena edició del Concurs d’Albergínies Plenes que, a més, hi va incorporar, com a novetat, un concurs de coques dolces i salades.
Un certamen que va comptar amb una quarantena de participants, però, on d’allò que es tracta és de col·laborar per una bona causa; ja que tot el que s’hi recapta es destina a l’Associació Espanyola contra el Càncer (AECC)… i de nou tant els cuiners, els voluntaris i públic van respondre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre