Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

La vibració i el xiulet dels mòbils ha interromput momentàniament la tranquil·litat d'un dia de primavera a les terrasses
Han sonat alguns mòbils de la Colònia de Sant Pere, no a tots, ni al mateix temps, una notificació d’emergència. Per sort es tractava d’un simulacre.
L’112, a través del sistema ES-Alert, també ha fet arribar el missatge de prova als terminals ubicats en es Pinaret; a la Mola, a Formentera; a la urbanització Siesta, de Santa Eulària des Riu, i en es Mercadal.
La vibració i el xiulet dels mòbils ha interromput momentàniament la tranquil·litat d’un dia de primavera a les terrasses.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes