El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Alguns establiments tripliquen el volum de venda respecte de l'any passat
Cada vegada hi ha més famílies que, per no passar tot el dia dins la cuina, opten per comprar menús per endur-se’n per als dinars i sopars de nadal. El més demanat són els plats típics com la sopa de nadal, els canelons o la porcella.Alguns establiments tenen tanta demanda, que fa dues setmanes que han deixat d’agafar comandes.
És el cas de Can Jordi, a Inca. El seu propietari, Jordi Cifre, explica que el volum de feina s’ha triplicat respecte de l’any passat.
El restaurant Joan March, també a Inca, va començar a fer menús per endur-se’n arran de la pandèmia i enguany repeteixen. Els plats més demanats són els tradicionals, com la bullavesa o els canelons.
Al carrer, la gent admet que cada vegada cuina manco, tot i que cada família és un món. La porcella rostida es ven enguany al voltant de 140 euros, a punt per menjar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits