Ferit per una arma blanca a Capdepera
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
Campions d'Espanya de tallar pernil ensenyen els seus secrets als alumnes
L’Escola d’Hostaleria d’Eivissa ha començat ja a oferir formació especialitzada. Ho ha fet amb un curs per a aprendre a tallar pernil de la mà de dos campions nacionals com són Álvaro Diezma i Desiderio Sebastián. Una formació que ha aconseguit omplir totes les places.
Aprendre a tallar pernil per treure-li el màxim benefici, emplatar-lo i envasar-lo al buit. És la primera formació que s’imparteix a l’Escola d’Hostaleria d’Eivissa. Un curs oferit pels campions nacionals de talladors de pernil. Tot i que la majoria dels alumnes viuen a l’illa, dos d’ells hi han viatjat expressament per aprendre dels millors.
En aquest primer curs s’han omplert totes les places oferides. Al curs de tallador de pernil, el seguirà un curs per a especialista de cuina i pastisseria, a més del màster sobre alta gastronomia, que impartiran xefs amb estrelles Michelin de l’illa d’Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves