Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Les peticions s'ha multiplicat per cinc en els darrers anys passant de 41 sol·licituds a 215
L’èxit del programa d’ajudes per a la creació d’empreses de joves agricultors obliga el FOGAIBA a ampliar la línia de crèdit en 2,8 milions d’euros.
L’import total frega gairebé els 16 millons. La mitjana anual de peticions s’ha multiplicat per cinc en els darrers anys i ha passat de 41 sol·licituds anuals a les 215.
Una pujada que ve donada pel re-joveniment de la població activa agrària. El Govern es garanteix així el relleu generacional que contribueixi a la millora de la competitivitat i la dinamització del sector.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca