Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Hi han participat 800 persones i totes les associacions contra el càncer de les Pitiüses
El municipi eivissenc de Sant Antoni ha celebrat la primera edició de “Sant Antoni camina contra el càncer”, un esdeveniment benèfic per aconseguir fons per combatre aquesta malaltia.
Per primera vegada, hi han participat totes les associacions contra el càncer de les Pitiüses, vuit en total. Han fet una caminada de tres quilòmetres i una cursa de cinc. S’hi han inscrit 800 persones, a 10 euros per participant, sous que es destinaran directament a la lluita contra el càncer. També hi ha participat el cantant Manu Tenorio, que ha estat l’ambaixador d’aquest esdeveniment.
Des de les Associacions Pitiüses han dit que la situació sanitària ha millorat, però que encara falta, i han demanat invertir en investigació i més suport per a les famílies dels malalts.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata