Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Una embarcació d’uns 10 metres d’eslora s’ha enfonsat aquest matí a Platges de Comte, al municipi de Sant Josep, per motius que es desconeixen.
L’incident ha succeït devers les 11 del matí. Segons han explicat alguns testimonis, els ocupants de la barca han estat evacuats amb l’ajuda de diverses embarcacions que es trobaven a la zona. No s’han registrat ferits i tampoc s’ha produït cap vessament tòxic a la mar. Salvament Marítim hi ha intervingut per intentar evitar l’enfonsament, però no ha estat possible salvar la barca. Els fets han despertat una gran expectació entre la gran quantitat de banyistes i d’embarcacions que umplen aquest paratge eivissenc.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat