Quin animal ha ferit la turista a peu de mar a la Platja de Palma?
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada

El pacient va haver de telefonar fins a tres vegades per aconseguir que s'acceptés el servei
L’Ajuntament d’Eivissa ha iniciat un expedient administratiu sancionador contra dos taxistes del municipi que van rebutjar, un darrere l’altre, un servei a l’hospital d’un pacient oncològic que va sol·licitar el trasllat a través de RadioTaxi.
Segons el Consistori, a l’expedient s’explica que el pacient va haver de telefonar fins a tres vegades per aconseguir que s’acceptés el servei. Aquests expedients se sumen a cinc oberts més al juliol pel mateix motiu, ja que es van rebutjar, sense motiu, serveis essencials sol·licitats
L’Ajuntament ha destacat que negar-se a prestar un servei essencial està considerat com una infracció molt greu, amb sancions que van dels 1.000 als 6.000 euros.
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Amb les negociacions paralitzades, comença un cap de setmana de serveis mínims i de mobilitzacions