Els ponents consideren imprescindible fer autocrítica de les decisions preses per sanitaris i polítics
Demanar una revisió independent de com s’ha abordat la pandèmia a Espanya. És una petició que s’ha tractat a la 31ena edició de l’Escola de Salut Pública de Menorca, celebrada enguany de forma virtual, amb gairebé mil seguidors en directe de les taules rodones. Una de les ponents, que ha signat, juntament amb 20 científics, una carta publicada a la revista científica internacional The Lancet, creu imprescindible fer autocrítica de les decisions preses tant per la comunitat sanitària com pels polítics. Una petició que també ha fet seva l’escola.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda