Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
El Senat és una de les institucions que haurien de ser reformades ja que en l'actualitat no representa les autonomies
                            
                            Després de 40 anys de Constitució, toca reformar-la i centrar-la cap a un Estat Federal. Així ho han defensat diversos catedràtics en Dret Constitucional durant una taula rodona a la UIB. El model a seguir, sostenen, és l’alemany. Asseguren que si Catalunya i el País Basc tinguessin més competències, s’acabaria el conflicte polític i social actual.
Durant els primers 30 anys d’història, era molt poca la gent que qüestionava que la Constitució havia de menester una reforma. Ara són molts els polítics i experts en Dret Constitucional que ho reclamen. Sobretot centren les modificacions en els drets socials, la via de participació i l’Estat autonòmic.
Segons els catedràtics en Dret Constitucional, el Senat és una de les institucions que haurien de ser reformades ja que en l’actualitat no representa les autonomies. Ara per ara, el principal escull se centra sobretot en el reconeixement territorial. La solució, a parer seu, passa pel consens polític.
Són algunes de les conclusions que s’han extret de la taula rodona que s’ha organitzat a la UIB emmarcada en el Màster en Gestió de Polítiques Públiques.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes