Les Balears són atractives gràcies les seves instal·lacions aeroportuàries, els seus ports i l’oferta d’allotjament cultural, d’oci i paisatgístic. Però les Illes han de canviar d’estratègia.
El doctor Christopher Moon, professor de la Universitat Middelsex de Londres, és expert en innovació ecològica i en turisme sostenible. Coneix molt bé Mallorca i creu que s’és en el camí correcte cap a la sostenibilitat turística.
La sostenibilitat, assegura el professor, no passa per ampliar carreteres. Pel que fa a la congestió del trànsit, una manera d’aconseguir tenir manco vehicles circulant és incentivar la pràctica del cotxe compartit, beneficis per als que facin ús de la bicicleta, motos i cotxes elèctrics i més punts de recàrrega.
El doctor Moon ha participat aquesta setmana a la International Week a la Facultat de Turisme.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros