Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

Són propostes sorgides en la International Week a la UIB
Les Balears són atractives gràcies les seves instal·lacions aeroportuàries, els seus ports i l’oferta d’allotjament cultural, d’oci i paisatgístic. Però les Illes han de canviar d’estratègia.
El doctor Christopher Moon, professor de la Universitat Middelsex de Londres, és expert en innovació ecològica i en turisme sostenible. Coneix molt bé Mallorca i creu que s’és en el camí correcte cap a la sostenibilitat turística.
La sostenibilitat, assegura el professor, no passa per ampliar carreteres. Pel que fa a la congestió del trànsit, una manera d’aconseguir tenir manco vehicles circulant és incentivar la pràctica del cotxe compartit, beneficis per als que facin ús de la bicicleta, motos i cotxes elèctrics i més punts de recàrrega.
El doctor Moon ha participat aquesta setmana a la International Week a la Facultat de Turisme.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
Necessiten més lloc que l'assignat per poder exhibir les barques restaurades