Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

El món acadèmic, l'empresarial i l'institucional han de compartir coneixements en favor de la innovació
Experts en turisme de més de 15 països de tot el món es donen cita aquests dies a Palma en la segona edició del Fòrum d’Intel·ligència Turística.
Més d’un centenar de persones participaran fins dimecres que ve en aquest congrés internacional amb conferències, debats i tallers de feina.
L’objectiu: aportar les claus per fer possible la transferència del coneixement, pràctic i teòric, entre el sector privat, el món acadèmic i les institucions públiques. Els tres agents, mitjançant els quals, diuen els organitzadors del fòrum, s’han d’encarar els reptes innovadors i de futur del turisme.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix