Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Benjamin Netanyahu, negocia in extremis per a trencar el bloqueig polític
Aquesta mitjanit expira el termini per a formar un nou Govern a Israel i l’actual primer ministre en funcions, Benjamin Netanyahu, negocia in extremis per a trencar el bloqueig polític.
Netanyahu ha ofert ser segon en un Govern de rotació amb l’ultradretà Neftalí Benet, però també necessitaria el suport dels partits islamista i sionista religiós per a arribar als 61 parlamentaris i tenir la majoria absoluta. Aquestes dues formacions ja han anunciat, però que no tenen intenció de governar plegades.
Netanyahu podria demanar una extensió de dues setmanes per a continuar negociant.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució