Quin animal ha ferit la turista a peu de mar a la Platja de Palma?
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada

La mostra, organitzada per l'associació Amar Ucraïna, es podrà visitar del 26 de maig al 2 de juny a l'Espai Son Quint
L’associació Amar Ucraïna, que ajuda refugiats a Mallorca, exposarà material inèdit de la guerra i també un recull d’objectes de la cultura ucraïnesa.
La mostra es titula ‘Slava Ucraïni, pel que lluitam, per als que lluiten. Heroiam Slava’. L’objectiu és mostrar tant el conflicte, que continua, com tot allò pel que els ucraïnesos lluiten: el país, la llengua, la cultura i el seu llegat.
L’exposició es podrà visitar a l’Espai Son Quint (c/Llacuna de Sanabria, 3, Palma). La inauguració serà dia 26 de maig a les 11 hores i es mantindrà oberta fins dia 2 de juny.
L’accés serà gratuït, però acceptaran aportacions per ajudar els familiars dels refugiats que continuen en el conflicte.
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta