Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Els dibuixos de l'artista felanitxer serviren de patró a Francisca Artigues, la seva mare, per brodar amb punt mallorquí estovalles, cobertors, cortines o torcaboques
El punt mallorquí i la creativitat de Miquel Barceló estan captivant el públic madrileny. L’exposició ‘Vivarium’, que recull l’obra conjunta de l’artista felanitxer amb la seva mare, es pot contemplar al Jardí Botànic de Madrid fins al gener.
Els dibuixos de Barceló serviren de patró a Francisca Artigues, la seva mare, per brodar amb punt mallorquí estovalles, cobertors, cortines o torcaboques. Estaven pensats per usar i no com a obra d’art. Però ara es poden contemplar des d’un punt de vista artístic.
Per a aquesta exposició, Artigues ha estat tres anys brodant i el procés de creació es pot veure a un vídeo. I per aquells que han quedat captivats se’n poden dur un record a casa. A la botiga del museu s’hi poden trobar alguns records que reprodueixen les imatges d’alguns brodats.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703