Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Els dibuixos de l'artista felanitxer serviren de patró a Francisca Artigues, la seva mare, per brodar amb punt mallorquí estovalles, cobertors, cortines o torcaboques
El punt mallorquí i la creativitat de Miquel Barceló estan captivant el públic madrileny. L’exposició ‘Vivarium’, que recull l’obra conjunta de l’artista felanitxer amb la seva mare, es pot contemplar al Jardí Botànic de Madrid fins al gener.
Els dibuixos de Barceló serviren de patró a Francisca Artigues, la seva mare, per brodar amb punt mallorquí estovalles, cobertors, cortines o torcaboques. Estaven pensats per usar i no com a obra d’art. Però ara es poden contemplar des d’un punt de vista artístic.
Per a aquesta exposició, Artigues ha estat tres anys brodant i el procés de creació es pot veure a un vídeo. I per aquells que han quedat captivats se’n poden dur un record a casa. A la botiga del museu s’hi poden trobar alguns records que reprodueixen les imatges d’alguns brodats.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases