CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
A les exposicions a Palma, València i Santander se suma una pròxima a París i la biografia de Josep Massot
Museus de tot el món, especialment del territori espanyol, es preparen per celebrar el 125è aniversari de Joan Miró, que es commemora el 20 d’abril, però les activitats del qual tindran lloc al llarg de tot el 2018.
A Mallorca, l’artista ja és present a les exposicions permanents de la Fundació Pilar i Joan Miró, Es Baluard o els jardins de Marivent, però actualment la temporal “Construint nous mons”, del CaixaForum mostra obres del geni. L’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM) acull fins al 15 de juny “Ordre i desordre” i, fins al setembre, la Fundación Botín de Santander mostra un centenar d’obres fetes entre 1928 i 1982 per l’artista català. La majoria d’elles, propietat de la família Miró.
A elles se sumarà el projecte que hi ha a Madrid de crear un eix virtual entre els llocs més emblemàtics de l’artista -Reina Sofía, Fundación Mapfre i Palau de Congressos- i la mostra amb què el Grand Palais de París dedicarà a l’artista a partir de l’octubre: 250 obres de diverses disciplines (pintura, dibuix, ceràmica i escultura) amb què el museu commemora el monogràfic que li dedicà als anys ’70.
Finalment, en el terreny editorial, l’escriptor i periodista Josep Massot acaba de publicar amb Galaxia Gutenberg ‘El niño que hablaba con los árboles’.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició