Expulsen de l’exèrcit el militar de la Manada condemnat per abusos sexuals. Alfonso Jesús Cabezuelo estava actualment en actiu, però sense possibilitat d’assignació de destinació. Ara, les Forces Armades han decidit retirar-li la condició de militar. Això, arran de l’expedient administratiu que obrí per la condemna de 9 anys i mig de presó a ell i als 4 membres més de La Manada, per abusar sexualment d’una al·lota de 18 anys durant els sanfermins del 2016. L’exèrcit no ha esperat que hi hagi una sentència ferma del Suprem.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa