Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Era l'assignada per substituir Pere Moll en la moció de censura que mai no es va arribar a presentar, i ara liderarà l'oposició "responsable" que es vol fer a l'encara batle
208
L’exregidora Mar Ameller, qui havia de postular-se com a batlessa en la moció de censura que es volia promoure contra el batle Pere Moll, dirigirà la nova agrupació del PSOE al Migjorn Gran. Aquest diumenge ha estat escollida en assemblea com a secretària general del partit amb l’objectiu de “plantejar una oposició responsable” a Moll, qui seguirà gestionant l’Ajuntament amb el suport puntual del PP.
Acompanyen a Mar Ameller a la nova executiva Joan Sánchez, com a secretari d’organització; Elena Baquero, que serà la secretària de política local; i Pepe Mercadal, que serà el representant del Migjorn Gran al Comité Insular del PSOE.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc