Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Era l'assignada per substituir Pere Moll en la moció de censura que mai no es va arribar a presentar, i ara liderarà l'oposició "responsable" que es vol fer a l'encara batle
422
L’exregidora Mar Ameller, qui havia de postular-se com a batlessa en la moció de censura que es volia promoure contra el batle Pere Moll, dirigirà la nova agrupació del PSOE al Migjorn Gran. Aquest diumenge ha estat escollida en assemblea com a secretària general del partit amb l’objectiu de “plantejar una oposició responsable” a Moll, qui seguirà gestionant l’Ajuntament amb el suport puntual del PP.
Acompanyen a Mar Ameller a la nova executiva Joan Sánchez, com a secretari d’organització; Elena Baquero, que serà la secretària de política local; i Pepe Mercadal, que serà el representant del Migjorn Gran al Comité Insular del PSOE.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca