Cort ja prepara l’ampliació de l’ORA
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat
Foto: Bombers de Mallorca
821Els Bombers de Mallorca han extingit de matinada l’incendi declarat aquest dijous vespre al parc natural de s’Albufera (Alcúdia).
ℹ️ AMPLIACIÓ INCENDI FORESTAL ALBUFERA
🚒 A les 2.30 h s’han retirat els efectius de bombers.
🔥 En total hi ha hagut 6 focus dels quals 2 forestals i 4 agrícoles. Ja estan completament extingits.
👉 S’ha obert una Investigació policial per esclarir-ne els fets. #bombersdemallorca pic.twitter.com/AyIqw4ExS0— Bombers de Mallorca (@BombersdeMca) August 22, 2025
Els efectius de bombers han aconseguit sufocar el foc, que s’ha complicat amb el pas de les hores fins a arribar a dos focus forestals i quatre d’agrícoles, sis en total. En les tasques d’extinció han participat efectius dels parcs d’Alcúdia, Inca i Artà i també de l’Ibanat. A més, s’ha activat un dispositiu de la Policia Local de Muro i de la Guàrdia Civil.
S’ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat, degut als diversos focus que han provocat l’incendi.

Foto: Bombers de Mallorca
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge