Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
S'ha fet dins una jornada de neteja en què prop de 80 persones han retirat més de tres tones de residus.
Una grua de gran tonatge treu de la mar un vaixell sencer enfonsat al Port de Portals. Una embarcació de 7 metres d’eslora i de 2.600 quilos.
És un dels residus més grans que s’han extret avui en aquesta zona. En total s’han tret més de tres tones de brutor. La jornada forma part del programa de sostenibilitat Blue Marina i ha unit esport i acció mediambiental.
Hi han participat més de 80 persones entre bussejadors i amants de la mar.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució