Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La presidenta del Govern, ha felicitat els sanitaris i els ciutadans de les Balears pel canvi a la fase 2 de Menorca, Eivissa i Mallorca
La presidenta Francina Armengol ha assegurat que el pas a la fase 2 de Menorca, Eivissa i Mallorca “és una gran notícia” i “que ens ha d’animar a seguir fent les coses bé.” Per això, ha demanat “prudència i responsabilitat” a la ciutadania. Ho ha fet en un missatge publicat al seu compte de Twitter, on també ha volgut felicitar els sanitaris i els ciutadans pel “compromís col·lectiu”. Mallorca, Menorca i Eivissa iniciaran la Fase 2 el pròxim dilluns 25 de maig, un pas de fase que segons la presidenta significa que “avançam preparats, amb responsabilitat i prudència”. Ha acabat el seu missatge demanant responsabilitat i “no baixar la guàrdia”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Té casa a Formentera però li han negat el permís perquè el vehicle amb el qual l'acompanyen no és seu
Per cada plaça que es convoca, només s'hi presenten dos aspirants