Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Quinze migrants van morir negats quan intentaven travessar nedant la frontera entre el Marroc i Espanya
Una concentració a Ceuta ha recordat que avui fa set anys de la tragèdia de la platja del Tarajal. Quinze migrants van morir negats quan intentaven travessar nedant la frontera entre el Marroc i Espanya.
Formaven part d’un grup d’unes 250 persones. La Guàrdia Civil va intentar evitar que entrassin disparant-los pilotes de goma. La justícia va arxivar la causa contra els agents, perquè no va veure cap relació entre la seva actuació i la mort dels migrants. El recurs de les ONGs al Tribunal Suprem encara s’ha de resoldre.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys