Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Un milenar d'aficionats assisteixen als primers combats internacionals amb lluitadors professionals a Menorca; el campió del món de kickboxing, Frank Muñoz, valora positivament la iniciativa
Un milenar de persones, entre aficionats i curiosos, han assistit a la primera edició de “Llesques i sobrassades”, un esdeveniment que ha promocionat les arts marcials mixtes i ha permès assistir, per primera vegada a l’illa a combats professionals de caire internacional. El kick-boxing i el grappling han fet de teloners… i el públic ha descobert també nous practicants amateurs de les MMA. El campión del món de kick-boxing, el ciutadellenc Frank Muñoz, ha valorat positivament la iniciativa.
Els combats entre lluitadors professionals han estat l’esca d’aquesta cita inèdita a Menorca. El més esperat, entre el local Fabià Sintes i l’italià Carlo d’Ambrosio. El poltre menorquí ha resolt el combat per la via ràpida, en només vint segons ha noquejat el seu adversari… i el poliesportiu s’ha ensorrat. Sintes ha confirmat que, de llesques i sobrassades n’hi haurà més, n’hi haurà per donar i per vendre.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja