Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El brasiler ja ha disputat una eliminatòria amb el Palma Futsal. Va caure eliminat a la Copa d'Espanya contra el Jaén. Ara té una nova oportunitat contra el Barça a les semifinals de la Copa del Rei
Fabinho ja sap el que és disputar una eliminatòria amb el Mallorca Palma Futsal. Al seu debut amb els palmesans no va tenir sort… El brasiler va fallar un dels penals contra el Jaén a la Copa d’Espanya. Tot i així, va complir un somni.
El primer gol del brasiler arribà al partit de lliga contra el Llevant. Fabinho s’estrena amb la camiseta del Palma Futsal. És la primera vegada que marca a la lliga espanyola… Un bon al·licient per a una temporada que per l’ala-pivot serà tot un repte.
Ara l’equip afronta una nova eliminatòria. Serà demà a les semifinals de la Copa del Rei contra el Barça. Un partit que s’ha d’afrontar com una final.
Amb el 28 a l’esquena, la nova perla del Palma Futsal vol acompanyar l’equip fins al cim.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13