Amb aquest so, carregat de sentiment, els nirvis tornen a flor de pell. Després de 3 anys sense sortir a Maó, en Lito Vinent tornarà a obrir la colcada. Ell és qui sonarà el primer i el darrer toc, els moments més esperats pels maonesos.
Enguany, doble repte. Trobar un nou company de viatge: l’ase en Carusso. Però també havia de trobar uns menadors. Una figura imprescindible per celebrar les festes, que, a diferència de municipis com Ciutadella on hi ha llista d’espera, a Maó ha costat de trobar. Finalment, 10 persones s’hi han inscrit; un d’ells ben experimentat.
Ara, darrers entrenaments abans que Maó torni a vibrar amb música, cavalls i tradició. Les festes ja són a tocar.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos