X

‘Fàbrica de melodies’, la nova proposta cultural d’IB3 Televisió

Rodada a Eivissa durant la postpandèmia, mostra el potencial de la música i dels músics d'arreu de les Illes. El primer capítol s'estrenarà el 6 de maig a les 12.40 h.

05/05/2023

‘Fàbrica de melodies’, la nova proposta cultural d’IB3 Televisió

121

“Fàbrica de melodies” és la nova proposta cultural d’IB3 Televisió. Rodada a Eivissa durant la postpandèmia, mostra el potencial de la música i dels músics d’arreu de les Illes.

La idea original és del músic i compositor Pere Navarro, qui s’associà amb la productora eivissenca PAUXA Films per fer realitat el seu projecte. Navarro, pianista i trompetista, és el presentador de “Fàbrica de melodies”, encara que no ha pogut participar en totes de les actuacions dels músics convidats.

El primer dels sis capítols s’estrenarà aquest dissabte, 6 de maig, a les 12.40 h.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT

societat

Esfondrament mortal a Manacor

Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien

Esfondrament mortal a Manacor