Al darrer entrenament de la UD Eivissa, dues novetats. Una de ja esperada, perquè era un fitxatge anunciat, la primera presència sobre la gespa de RobertoOlabe. El migcampista, que arriba del Deportivo de la Corunya i que s’ha exercitat per primera vegada amb els seus companys. Signa per una temporada amb opció a una altra. Però la sorpresa ha estat veure el porter Frabricio Agosto, exmallorquinista. Estarà una setmana a prova al club. Té 36 anys i els darrers mesos ha estat al Numància.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa